Fogyasztóvédelem

Visszaküldés /Garancia érvényesítése

30 napos pénzvisszafizetési garancia
365 nap csere garancia

Reklamáció és termékvisszaküldés
Nem lennél elégedett a kiszállított termékkel? Esetleg nem nyerte el a tetszésed?

Ebben az esetben, kövesd az alábbi lépéseket.

1. Kérd a csomag visszaküldését és/vagy vedd fel velünk a kapcsolatot.
Írj nekünk az info@airlife.hu mail címünkre!

2. Töltsd ki a reklamációs űrlapot!

Lásd lentebb

3. Csomagold be a terméket!
A visszaküldött csomagnak tartalmazni kell:

  • a reklamáció tárgyát képező terméket
  • a kitöltött reklamációs űrlapot
  • töltőanyagot, amely megakadályozza a további károk keletkezését (buborékfólia, újságpapír, stb…stb.)

4. Küld vissza a csomagot nekünk!
info@airlife.hu
AirLife Üzletág – AirLife Bemutatóterem
Dunaház Üzletközpont  1.emelet 17.
1095 Budapest, Boráros tér

Visszaküldés / Garanciális hibabejelentő

Kérjük figyelmesen töltsd ki, mert a hibásan megadott adatokból történő problémákért
nem áll módunkban felelősséget vállalni!

Amennyiben cserélni szeretné a terméket akkor írjon 00000000-00000000-00000000

5. A reklamáció feldolgozása

A reklamációnál kérjük tüntesd fel, hogy számodra a pénzvisszafizetés vagy a termék új darabra cserélése lenne az ideális megoldás.