Fogyasztóvédelem
Visszaküldés /Garancia érvényesítése
30 napos pénzvisszafizetési garancia
365 nap csere garancia
Reklamáció és termékvisszaküldés
Nem lennél elégedett a kiszállított termékkel? Esetleg nem nyerte el a tetszésed?
Ebben az esetben, kövesd az alábbi lépéseket.
1. Kérd a csomag visszaküldését és/vagy vedd fel velünk a kapcsolatot.
Írj nekünk az info@airlife.hu mail címünkre!
2. Töltsd ki a reklamációs űrlapot!
Lásd lentebb
3. Csomagold be a terméket!
A visszaküldött csomagnak tartalmazni kell:
- a reklamáció tárgyát képező terméket
- a kitöltött reklamációs űrlapot
- töltőanyagot, amely megakadályozza a további károk keletkezését (buborékfólia, újságpapír, stb…stb.)
4. Küld vissza a csomagot nekünk!
info@airlife.hu
AirLife Üzletág – AirLife Bemutatóterem
Dunaház Üzletközpont 1.emelet 17.
1095 Budapest, Boráros tér
Visszaküldés / Garanciális hibabejelentő
Kérjük figyelmesen töltsd ki, mert a hibásan megadott adatokból történő problémákért
nem áll módunkban felelősséget vállalni!
5. A reklamáció feldolgozása
A reklamációnál kérjük tüntesd fel, hogy számodra a pénzvisszafizetés vagy a termék új darabra cserélése lenne az ideális megoldás.